Ardsgaine said:Altron said:Will someone please tell me?
I want to find out what my "partner in crime" looks like!
Maybe when you're older...
Altron said:Ardsgaine said:Maybe when you're older...
Why does everyone tell me that?
Ardsgaine said:Altron said:Ardsgaine said:Maybe when you're older...
Why does everyone tell me that?
Because you're 13...
Let me guess, sho is naked in a pose unsuitable for children?
flavio said:Let me guess, sho is naked in a pose unsuitable for children?
Worse than that!
Altron said:flavio said:Let me guess, sho is naked in a pose unsuitable for children?
Worse than that!
With several other naked people having sex?
PuterTutor said:hee hee, hee hee. I found it. Hee hee.
Ardsgaine said:PuterTutor said:hee hee, hee hee. I found it. Hee hee.
Nice, eh?
See? I knew what I was doing when I provoked her by suggesting that she was 12 yrs old.
I am a chick (DUH) -which is sortta like being a guy, just not.
Ah kewl. Ek het nie geweet jy kan Afrikaans praat nie. Ek wonder of the spul Nederlanders hier die ou briefie gaan kan verstaan Ek is reg dat die RAU is die Randse Afrikaanse Universiteid? Dis in die Transvaal eh? Beh, ek wens ek kon Suid Afrika besoek het, maar ek kort geld... en baie van dit.Vortex said:I'm a student at RAU, studying Information Science( with Informatics major).
Jerrek said:Ah kewl.
Well you did find the right picture of Vortex Good work buddy..ipmoof said:Jerrek said:Ah kewl.
I got that bit.
Altron said:Will someone please tell me?
I want to find out what my "partner in crime" looks like!
Well done Nixy!!Nixy said:I see london,
I see frace,
I see Vortex in a purple dress
Jy moenie afrikaans praat hier nie!! Maar ne in die Traansvaal, ne, dit is nou "Gauteng". Die naam was ge-changed.Jerrek said:Ah kewl. Ek het nie geweet jy kan Afrikaans praat nie. Ek wonder of the spul Nederlanders hier die ou briefie gaan kan verstaan Ek is reg dat die RAU is die Randse Afrikaanse Universiteid? Dis in die Transvaal eh? Beh, ek wens ek kon Suid Afrika besoek het, maar ek kort geld... en baie van dit.Vortex said:I'm a student at RAU, studying Information Science( with Informatics major).
Geniet you dag...
LOL, Close...Aunty Em said:GOTCHA!
------Begin Dragon Code Block------
DC2.H Gf L164c W T65k Phal Skk Cfs++,fbr-,ebl-|ye/bk B- A- Nu M(rxxv++xx) O H++ $- F+f/j/m/o R Ac++ J+++ S-- U- I V++ Q---! Tc++ Df+++
-------End Dragon Code Block-------