What do you wear?

Altron

Well-Known Member
Ardsgaine said:
Altron said:
Ardsgaine said:
Maybe when you're older...

Why does everyone tell me that?

Because you're 13...

And what the hell is wrong with being 13?
Maybe I should start saying i'm 14 (3 more months until I really am actually) then you will leave me alone :D

Let me guess, sho is naked in a pose unsuitable for children?
 

Jeslek

Banned
Vortex said:
I'm a student at RAU, studying Information Science( with Informatics major).
Ah kewl. Ek het nie geweet jy kan Afrikaans praat nie. Ek wonder of the spul Nederlanders hier die ou briefie gaan kan verstaan ;) Ek is reg dat die RAU is die Randse Afrikaanse Universiteid? Dis in die Transvaal eh? Beh, ek wens ek kon Suid Afrika besoek het, maar ek kort geld... en baie van dit.

Geniet you dag... :)
 

Altron

Well-Known Member
If I do then you will have to show me Vortex. How big is size limit for the Members Gallery?
 

Vortex

New Member
Jerrek said:
Vortex said:
I'm a student at RAU, studying Information Science( with Informatics major).
Ah kewl. Ek het nie geweet jy kan Afrikaans praat nie. Ek wonder of the spul Nederlanders hier die ou briefie gaan kan verstaan ;) Ek is reg dat die RAU is die Randse Afrikaanse Universiteid? Dis in die Transvaal eh? Beh, ek wens ek kon Suid Afrika besoek het, maar ek kort geld... en baie van dit.

Geniet you dag... :)
:lol: Jy moenie afrikaans praat hier nie!! Maar ne in die Traansvaal, ne, dit is nou "Gauteng". Die naam was ge-changed.
Nha screw it! I couldn't be bothered with that taal, :p Yes I go to an Afrikaans Univ, but I'll be dammned if I have to speak it! :D
 

Vortex

New Member
Aunty Em said:
GOTCHA! :D

------Begin Dragon Code Block------
DC2.H Gf L164c W T65k Phal Skk Cfs++,fbr-,ebl-|ye/bk B- A- Nu M(rxxv++xx) O H++ $- F+f/j/m/o R Ac++ J+++ S-- U- I V++ Q---! Tc++ Df+++
-------End Dragon Code Block-------
LOL, Close... :angel:
 
Top